söndag 13 september 2009

















Confessions of a true tråkig person..

En dag som denna, ja vad finns det att göra en dag som denna? Jo enligt min " mina vänner bok" kan man sortera sina CD- skivor enligt ny ordning. Det är allt, men vem vill göra det? I boken finns det även en lista på vad man ska ha gjort innan man dör.. Här kommer en liten del av listan.

*Bli arresterad
*Vara med i en Hollywood film
*Bli multimiljonär
*Vara med på omslaget av en stor tidning
*Vinna någon slags stor tävling
*Skriva en bok

Så idag har jag finulat fram en bra plan för att kunna dö nöjd.


Om några år så vinner jag en tävling som har satts upp över hela världen och är onaturligt svår att vinna, men jag har överlistat systemet för av tre år på gymnasiets foto & film linje har jag blivit ett geni. Jag vinner och blir multimiljonär.
Jag lever livet i 17 lyckliga år och hamnar på alla tidningar som är värd att hamna på, som Elle och så, jag anser att bilden ovan skulle passa bra där. Jag får vara med i filmen The Godmother, den prisbelönta upp följaren till farsan.

Men jag gör misstaget att komma ut ur garderoben till Elle, jag trodde att världen skulle älska mig trots min lilla incident för 17 år sedan, men tydligen finns det något som kallas för "lag bok" och jag hamnar i fängelse .
Men eftersom jag anser att livet inte kan bli så intressant efter 40 så klagar jag inte utan skriver en bok istället, och blir ännu rikare.

Ja, eftersom att livet är kort så får jag planera det väl så jag kan kryssa den där jävla listan.

Ta't lugnt ! I really do like birds..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade