torsdag 10 september 2009


Mitt första blogg inlägg någonsin. Det känns bra faktiskt. Lite ångest har jag dock eftersom min blogg kommer vara så alldaglig, inte alls sådär trevlig att läsa med dikter, snygga foton, roliga texter eller bara allmänt mode riktig. Nej min blogg kommer vara tråkig, så var det bestämt!

Så, nu känns det bättre så dom två personer som faktiskt kommer läsa min blogg vet det.
Konfektfabriken heter min spotifylista för övrigt, som är det jag är mest stolt över i mitt liv för stunden! Den känns så rätt. Den är galet blandad precis så som det ska vara ..

Nej vad skriver man om på en blogg egentligen? Att jag vill äta godis som ett jäkla monster, som jag lovat mig själv att inte göra. Eller det faktum att jag ännu inte börjat dricka kaffe, så jag har ingen energi att göra annat än att ligga på soffan och kolla på värdelös tv och invänta en kväll med mera tv.

Så nu tycker jag att det kan vara lagom kanske, ja nu får det räcka. Les Amants D'un Jour



5 kommentarer:

  1. kul tycker jag:)
    Och jag tror att din blogg kommer att bli rolig att läsa. (:
    <3

    SvaraRadera
  2. Hah! Din blogg är minsann inte så hemlig! *stolt*

    SvaraRadera
  3. Men attans makaroner och brända bananer, hur listade du ut det? Har du något hemligt vaken även kallad Maja kanske? Hmm..

    SvaraRadera
  4. jippie! vad spännande det blir att läsa här. tråkighet är en bra grund för humor. om man riktigt försöker skriva tråkigt, då är risken stor att det blir väldigt kul.

    SvaraRadera
  5. Maja är mitt dödliga vapen, mitt hemliga vapen är hennes bloggbevakningar :H :3

    SvaraRadera

Bloggintresserade