torsdag 24 september 2009


Nej, jag skriver inte hata, Petan Sjöö tycker inte om det ordet, men jag ogillar starkt människor som springer på gympan. Helst när dom har valt kom i form som är till för trötta människor som går. Helst på orientering, vilken dum människa har sagt att det ska vara " en stor del av idrotten i skolan" det kan ju vara den lamaste sporten ( om man nu kan kalla den det) som finns ! Nog om det,nä lite till.. Om jag fick välja skulle jag kräkas på alla överambitiösa människor, och ja jag vet att jag låter lite avundsjuk men så är inte fallet! ( Bara för att all min kondition är som bortblåst och att gå upp för en halv trappa dödar mig)

Okej i natt smäller det 03.30 bär det av till Arlanda, Stockholm, för att sedan åka till Budapest och fira farmor. Kameran är packad, kanske ..kanske kommer det någon bild därifrån.

Och bara så ni vet börjar jag få ångest av att ha blogg, jag vill inte skriva inlägg hela dagarna! Trots att jag inte har något liv kan jag inte hitta tiden till det, och jag har INGEN fantasi.
Nej nu ska jag slö kolla på film

/ The clockwise Witness

1 kommentar:

  1. Kom hem! <3

    Kolla snygga killarna
    http://www.youtube.com/watch?v=MsduHmjQlgI

    SvaraRadera

Bloggintresserade